Aşağıdaki yorumlar yönetici onayından geçmiştir. Siz de deneyiminizi paylaşabilirsiniz; yeni yorumlar kısa bir incelemeden sonra yayına alınır.
-
★
★
★
★
★
Zehra hanım
· 2026-06-02
Bahçemdeki sulama sistemleri cok güzel oldu işiniz temiz ve dikatli yapmanız beni cok sevindirdi elinize emeğinize sağlık güzel olmuş
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Zehra
· 2026-06-02
İşiniz cok güzel ve temiz yaptığınız icin cok teşekur ederim bahçemde su sistemide harika oldu elinize emeğinize sağlık
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Anonim müşteri
· 2026-05-28
Bahçemiz çok güzel oldu özen ve titizlikden dolayı teşekkür ederizz
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Burhan
· 2026-05-28
İşcilik guzel begendım elerınesaglık
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Oğuz
· 2026-05-26
Yaptığınız işden dolayı teşekkür ederim gayet güzel oldu Raşit bey
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
ZihniG
· 2026-05-19
Bahçenin ağır bakımı yapıldı
Ağaçları ilaçlandı, gübre verildi.
Bunlar yapılırken büyük bir titizlikle ve dikkatli yaptılar. Her şeyi anlatarak doğrusunu izah ederek yapıyorlar. En önemlisi sözlerini tutarak zamanında geldiler. Çok yoğun çalışıyorlar. Emeklerine sağlık
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Semsı
· 2026-05-17
Leyladi ve sus bıtkılerımızın budaması cok guzel oldu tesekurler hastalıkların onune ilaclamayla gecıldı elerınuze saglık
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Ercan sarikaya
· 2026-05-17
Leylandi agaclarim sararmisti ve kuruma ya başlamıştı Raşit bey teşekürler ilaçlama ve gubrelemeyle agactarim tekrardan canlandı çim bakimlarimiz zamanında bakımla düzeltildi teşekürler
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Ayşegül taşçı
· 2026-05-17
Sosyal medya aracılığı ile denk geldim randevu oluşturdum ve sonrası tam bir şahane bahçem toparlandı ve çiçeklerim açtı ilginiz için teşşekürler
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Anonim müşteri
· 2026-05-17
Ellerinize sağlık sayenizde bahçemizde güller açtı Raşit bey ve ekibine çok teşekkür ediyoruz
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Meryem Hanım
· 2026-05-17
Gününde ve saatinde geliyorlar yapılan iş temiz ve özenli en önemlisi güler yüzle karşılıyorlar işçiliğinin için teşşekür ederiz
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Recep
· 2026-05-12
Ellerine sağlık bahçem de güzel toparlanmalar oluştu
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Anonim müşteri
· 2026-05-08
İşçilik temiz ve guzel
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Anonim müşteri
· 2026-05-08
Bahçe bakımı ve sulama sistemi ilaçlama hepsi bir arada yapıldığı için güzel bir hizmet titiz işçilik tesekurler
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.
-
★
★
★
★
★
Onur Gün
· 2026-05-08
Raşit abi ve ekibi yıllardır bahçemizin bakımını yapıyor. Titiz ve özenli işçiliği için teşekkür ederiz.
Nur Peyzaj yanıtı
Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.